« حلوای عروسیتجارب طلبگی »

آنتی ویروس

آنتی ویروس

  پنجشنبه 29 آذر 1397 11:58, توسط سایه   , 467 کلمات  
موضوعات: دست نوشته های طلاب

به‌به ، به‌به! خوشمان آمد همه نوعش را به غیر از این یکی تجربه کرده بودیم. نه ! خدائیش خیلی زحمت کشیدند. در یک برنامه نیمه مذهبی از همین شبکه فخیمه صدا و سیمای خودمان با همین عینک آستیگمات‌مان مشاهده کردیم. بنده خداها نه این که بد حجاب باشند نه اصلا ! اتفاقا هم چادر و هم مقنعه و … خلاصه حجاب نیمه کامل ؟؟! اسلامی در حال گپ و گفت از خواص دم‌نوش‌ها بودند که چقدر برای سلامت جسم ! مفید است و هر یک چه خاصیتی دارد و برای چه بیماری‌هایی خوب است که در همین حین مجری محترم که ایشان هم صد البته یک آقای جوان مؤدب و باوقار ! بودند وقتی دم‌نوش آموزشی‌شان تمام شد به خانم‌ها البته بدون هیچ قصد و غرضی فرمودند:

بفرمائید دور هم بنشینیم و یک دم نوش بزنیم!

شما را به خدا یک وقت فکر بد به سرتان نزند. خب، صحبت خواهر برادری هست و یکی از هزار جور آداب معاشرت موجود. آخر اگر همه نقشه‌ها برای سلبریتی‌های هنرمند و خدای نخواسته زبانم لال بعضا ورزش دوست! باشد که کاری از پیش نمی‌بریم. البته به ساحت شرافت‌مندانه آن دسته از خانم‌هایی که آزادانه! وسط آزادی پریدند جسارت نشود. آن‌ها کجا و این حرف‌ها!

حالا از یک عده‌ای که هدف‌مند! این برنامه‌ها را دنبال می کنند بگذریم ولی خدائیش چه اشکالی دارد که همه در رسانه عمومی و آزادی مملکت سهیم باشند؟ حالا تا آن جایی که ممکن هست بدون حجاب ولی خب، یک عده از با حجاب‌ها هم حق دارند دروغ می‌گویم بگو دروغ می‌گوئی! واقعا کدام عقل سلیم می‌پذیرد که مسئولان دوراندیش، یک مسابقه عمومی برای کشف نخبه‌های با حجاب! اجرا کنند و عده‌ای دیگر با آن مخالفت کنند؟ اصلا مقاومت در برابر این دست برنامه‌های آینده‌ساز چه دلیلی دارد؟ بنده خداها مشغول طرح و برنامه هستند بگذارید دور گردون چند صباحی هر چند طولانی و خانمان برانداز به کام این‌ها بچرخد. نباید که همه‌اش سردارها و سربازها کف میدان باشند.

اصلا ول کن بابا ما چه کاره این مملکتیم که فردا خدای نخواسته حبس چند ماهه برایمان ببرند!

اصلا می‌دانید؟ بقول معروف:

خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو

بابا جان مجری محترم شبکه مردمی

یک دم نوش از نوع سرگرم کننده‌اش هم برای ما بریز! شاید از دست ما یکی هم، راحت شدند ولی مجری جان نوشیدن ما مثل بقیه خانم‌های حجاب نما نیست گفته باشم آخر:  ما از همان موقع که از حبس آقازاده کوروش خان! بیرون آمدیم انگار یک آنتی ویروس قوی نسبت به انواع دم‌نوش‌ها به‌مان زدند که تا آخر خط توی این سلول‌های مبارک بدنمان، جا خوش کرده و بیرون برو هم نیست که نیست!
خود دانید فقط خدا کند پزشک خانواده‌مان دستور استفاده از این آنتی‌ها را صادر نکند و گرنه خدا می‌داند چه می‌شود! از ما گفتن بود و از شما …؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به قلم: جمیله مصدقی حقیقی

برای دیدن مطلب در سایت طلبه نوشت اینجا کلیک کنید.

 

کلیدواژه ها: آنتی ویروس, طلبه نوشت


فرم در حال بارگذاری ...

انسانی که واردات گوشش یاوه و هرزه و گزاف است، صادراتش نیز آنچنان خواهد بود، قلم هرزه و زهر آگین خواهد داشت. آیت الله حسن زاده آملی

کاربران آنلاین