« طلب دانش اشتباه بود!مرا برای خودت... »

در لحظه لحظه هایم می خوانمت!

در لحظه لحظه هایم می خوانمت!

  جمعه 30 مهر 1395 15:38, توسط   , 290 کلمات  
موضوعات: دست نوشته های طلاب, دلنوشته

سلام ما بر شما اي سبز پوش هستي عرش، اي كه تنها ياور دين خدايي به تنهايي.
آقا جان ، زمين و آسمان از غربت فراق شما غم به سينه حبس كرده اند و در انتظار فرجت هستند.
مولاي من، تعجيل فرما در ظهورت به حق مادرت زهرا(سلام الله عليها) اي مولاي خوبيها تا كي مي خواهي درپس پرده غيبت به سر بري،تاكي سامرا در انتظارت بنشيند، تاكي كبوتران بقيع در انتظارت سايبان قبر بي نشان مادرت باشند، تاكي صحابه پيامبر نبش قبر شوند، تا كي بي بي خوبيها و مهربانيها حضرت زينب (سلام الله عليها) خود مدافع حرمش باشد، تاكي زائران حسيني در غم فراقت سينه چاك كنند، تاكي مسلمانان شيعه جهان درآتش ظلم و ستم تكفيري ها و داعشي ها بسوزند، تاكي آمريكا و اسرائيل بر فلسطينيان بي دفاع و مسجدالقصي بتازند.

آقا جان ،بيا و همچون باران برای  تيرگيهاي ظلمت و جهل ببار و دل كويري و تشنه ما را سيراب از وجودت كن.
اي نازنين ،اكنون نمي دانم در كدامين سپهر هستي سكني گزيده اي و ناظر بر احوال اين جهان و انسانهايش هستي و در كدامين سكوت ژرف در انتظاري؟
اما اين را خوب مي دانم كه همچون مرواريدي درخشان در تلألو درياها مي درخشي و روزي نه چندان دور مي خروشي و همچون طوفان آشيانه ظلم و ستم را برمي چيني و عدالت خورشيد گسترت را در پهناي زمين و آسمان مي گستراني ،آن روز است كه دعاي هر منتظري به اجابت مي رسد.
مولايم، مهدي جان ، در لحظه لحظه تنهاييم مي خوانمت تا از پس ابر پنهان غيبت به درآيي و شب هاي ما را مهتابي، روزهايمان را آفتابي و دلهايمان را نوراني نمايي.
مهدي جان، ما هر روز با دعاي عهدمان ،با ندبه هايمان و با دعاي فرجمان همچنان در انتظار هستيم .
اللهم عجل لوليك الفرج

ر. حاتمی

http://imam-robatkarim.kowsarblog.ir/?p=279732&more=1&c=1&tb=1&pb=1


فرم در حال بارگذاری ...

انسانی که واردات گوشش یاوه و هرزه و گزاف است، صادراتش نیز آنچنان خواهد بود، قلم هرزه و زهر آگین خواهد داشت. آیت الله حسن زاده آملی

کاربران آنلاین