« پناهگاه امنحقیقت تلخ! »

والله خیر الماکرین

والله خیر الماکرین

  شنبه 1 تیر 1398 12:35, توسط سایه   , 438 کلمات  
موضوعات: دست نوشته های طلاب

و مکروا مکرالله والله خیر الماکرین

چه دلارها که به جیب گاوهای شیرده خود نریخته و چه نقشه ها با اربابان صهیونیستی خود برای تحریم و تهدید ایران اسلامی نکشیدند.
غافل از آنکه:
إن ربک لبالمرصاد

کجا تصور می کردند آنانی که هواپیمای مسافربری ایران را بر بام خلیج فارس، ناجوانمردانه هدف قرار دادند امروز بزرگترین سلاح جاسوسی شان و در واقع میلیاردها دلار هزینه آتش بگیرد و سرنگون شود؟!

چه ذلتی بالاتر از این، برای دشمن متصور است که شکست ها را یکی پس از دیگری، هم متحمل شود و هم مجبور به اعتراف!
از یک طرف بها ندادن و بی اعتنایی و خرد کردن ابهت توخالی استکبار با رد پیام رئیس جمهور ابله امریکا، توسط رهبر بصیر و آگاه ایران و از سوی دیگر شکستی خفت بار از لو رفتن جاسوسی در ایران و بالاتر از آن تحقیر و تحریم و تهدید دخالت توسط سپاهی که کوری چشم دشمنان است و چه تلخ است پذیرفتن این رسوائی و ننگ برای دولتی های امریکا که مجددا از سپاه سیلی خوردند آنهم نه به طور عادی، بلکه ضربه ای که به این زودی ها جبران نخواهد شد!

هزاران درود بر سرافرازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصا، سپاه همیشه قهرمان قدس که، در تمام جبهه ها، دشمن را ناکام و مایوس کرد و دل دلدادگان خامنه ای و عاشقان خمینی را شاد و امیدوارتر نمود.

درود خالصانه حضرت بقیةالله الأعظم بر رهبری که مالک اشترهایی چون سردار سلیمانی و شهید همدانی ها را در دانشگاه انقلاب، تربیت نمود و جهان و جهانیان را به حیرت و تسلیم و تعظیم واداشت.
امروز دولت استکباری امریکا حتی خواب پیروزی و ضربه زدن به نظام را هم، به گور خواهد برد و به فرمایش مقام عظمای ولایت:
دوران بزن و در رو تمام شده است
البته ناگفته نماند که تا پیروزی نهائی راه عظیمی در پیش است خصوصا در عرصه فرهنگی که دشمن با توجه به شکست نظامی مصمم شده تا، ترفندها و حیله های خائنانه خود را در جبهه تهاجم فرهنگی اما اینبار، با شدت و قوت بیشتر پیگیری نماید.
لذا بر همه کسانی که به نحوی در جبهه دفاع فرهنگی، دغدغه و فعالیت دارند، لازم است همه تلاش و هنر خود را در جهت خنثی سازی این هجمه موذیانه، بکار گرفته و دشمن را در این تهاجم نیز به خاک ذلت و پشیمانی بیافکنند و قطعا این، امری شدنی و ممکن است اگر، همه دلسوزان انقلاب اسلامی دست به دست هم داده و با اتحاد و یکدلی فرهنگ اصیل اسلامی را با عمل و تبلیغ، به نسلهای آینده ساز کشور معرفی نموده و انتقال دهند انشاءالله.

به قلم: ج.مصدقی حقیقی

برای دیدن مطلب در سایت طلبه نوشت اینجا کلیک کنید.

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

انسانی که واردات گوشش یاوه و هرزه و گزاف است، صادراتش نیز آنچنان خواهد بود، قلم هرزه و زهر آگین خواهد داشت. آیت الله حسن زاده آملی

کاربران آنلاین

  • بحرکاظمي
  • زفاک
  • avije danesh
  • امیرِعباس(حسین علیه السلام)