« چگونه بنویسیم؟(3)چگونه بنویسیم؟(1) »

چگونه بنویسیم؟(2)

چگونه بنویسیم؟(2)

  چهارشنبه 7 مرداد 1394 20:26, توسط   , 192 کلمات  
موضوعات: چگونه بنویسیم

(2)هدفمند بنویسیم!

منظور از هدفمندی  در تولید محتوا در فضای مجازی ، صرفا به روز بودن و انتشار مطلب نیست. فعالیت های باری به هر جهت فعالیت های چندان ارزشمندی نبوده و نتیجه درستی نخواهند داشت. شما باید مشخص کنید از این نوشتن ها و به روز بودن ها،  در نظر دارید در آینده به چه نتیجه ای دست یابید، بعد از مشخص کردن مطلوب خود، راه را مشخص وسپس تلاش را آغاز نمایید.

*فراموش نکنیم هدفمندی ما را به سوی فعالیت های تخصصی  و رهایی از پراکنده گویی هدایت می نماید. و در آینده ای نزدیک از فعالیت و مطالعات هدفمند در موضوع مد نظر صاحب مهارت خواهیم شد. و اولین نتیجه این تلاش برای خود ما ثمر خواهد داد.

فرد هدفمند نیاز به برنامه ریزی  و صرف وقت و تلاش دارد. اگر از زمان گیر بودن و تلاش در این زمینه خسته می شوید احتمالا در انتخاب هدف خود ارزشمندی، علاقه و جذابیت، توان و شرایط فعلی خود را در نظر نداشته اید. هدفمند بنویسیم تا با نمایش گوشه ای از زیبایی های دین خود، جامعه ای تلاشگر در مسیر رسیدن به هدف خلقت داشته باشیم.

نویسنده مطلب : کاربر طلبه نوشت

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: روشنک بنت سینا [عضو] 
5 stars

سلام.
مفید بود و به امید خدا توجه می کنم

1395/09/12 @ 19:10


فرم در حال بارگذاری ...

انسانی که واردات گوشش یاوه و هرزه و گزاف است، صادراتش نیز آنچنان خواهد بود، قلم هرزه و زهر آگین خواهد داشت. آیت الله حسن زاده آملی

کاربران آنلاین

  • زفاک
  • مدرسه علمیه حضرت زینب کبری ارومیه
  • فطرس